25 kwietnia 2018

STAWIAM WINO NA MARMURZE | MARBLE EFFECT W MANICURE



Od dłuższego już czasu marmur jest jednym z najbardziej popularnych i pożądanych wzorów: we wnętrzach, jako dodatek do różnych akcesoriów, w modzie, a nawet w manicure. I właśnie Marble Effect w stylizacji paznokci jest bohaterem tego wpisu. To ciągle gorący trend, który postanowiłam w końcu po raz pierwszy w życiu samodzielnie wykonać. A co mi z tego wyszło możecie zobaczyć w dalszej części wpisu. 


Mój efekt marmuru zdobi jedynie serdeczne palce i dodaje fajnego smaczku stonowanej stylizacji. Myślę, że wygląda dość fajnie zestawiony z hybrydą w kolorze czerwonego wina (NeoNail, Red Wine). Swoją drogą kolor Red Wine bardzo mi się spodobał. Jest wyrazisty, a jednocześnie elegancko prezentuje się na dłoniach.






Co jest Ci potrzebne do wykonania marmurkowych paznokci?
  • Kolor bazowy (najczęściej biały); ja użyłam lakieru od NeoNail o nazwie Cotton Candy
  • Kolor marmuru (czarny lub szary); ja użyłam czerni NeoNail Pure Black
  • Pędzelek do zdobień
  • Pędzelek do rozmazania wzoru
  • Cleaner
  • Baza i Topcoat

A jak stworzyć marmurek na paznokciach?

Choć efekt marmuru na paznokciach wygląda na misterną i skomplikowaną pracę, to tak naprawdę nie jest trudny do zrobienia. Wystarczy na białym lakierze namalować nierówne linie, coś na kształt piorunów. Pędzelek maczamy w cleanerze i przejeżdżamy po liniach delikatnie je rozmazując. Jeżeli czujemy potrzebę to dokładamy więcej lakieru i stopniujemy efekt, tak żeby linie były bardziej widoczne. Jeśli jesteśmy zadowoleni z efektu to utwardzamy wzór w lampie, a następnie nanosimy warstwę topu. I gotowe. Prawda, że proste? Drugim sposobem jest naniesienie na lakier bazowy topu i nie utwardzanie go. Na mokrym topie tworzymy nasze wzorki, rozmazujemy je cleanerem i gotowy wzór utwardzamy. Następnie ponownie nakładamy top.


A Ty lubisz zdobienia w tym trendzie? Czy nie rozumiesz jego fenomenu?
_______
Pamiętajcie, że znajdziecie mnie też na Instagramie @fasonati Tam jestem niemalże codziennie. Zapraszam 😊





17 komentarzy:

  1. jestem na TAK dla takich paznokci :) śliczne są :)


    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jest ten efekt marmuru:) hybrydy sama robię od niedawna wiec różnych cudów będę dopiero próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne paznokcie kochana! :)
    Muszę stworzyć sobie podobny efekt.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdobienie ;) Bardzo podoba mi się połączenie tego marmurku z głęboką czerwienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super jest ten efekt marmuru:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne połączenie ;) U mnie było ostatnio podobne, ale z błękitem ;)
    Uważaj na zalane skórki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy Pani nie widzi, że ma Pani paskudnie zalane skórki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę. Niestety miałam z tym problem, ale z czasem opanowałam sytuację :)

      Usuń

Uwaga!

Jeśli masz jakieś pytanie, zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem lub w komentarzu na Instagramie. Będzie nam łatwiej i przyjemniej przeprowadzić dialog.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :-)

Pozdrawiam serdecznie,
Natalia

Copyright © 2016 Fasonati by Nati Strokosz , Blogger