29 września 2017

WYBORNY PUDDING OTULONY JESIENNYM SWETERKIEM. | MANICURE Z NEONAIL.


Przyszła jesień. Powoli robi się coraz zimniej. Zmieniamy przez to garderobę na cieplejszą. W ruch idą płaszczyki, grubsze kurtki, skarpetki i oczywiście cieplutkie swetry i sweterki. Jednakże atmosferę ocieplić potrafią nie tylko ubrania. Dlatego dzisiaj czerpiąc inspirację z mody, chcę Wam pokazać mój najnowszy manicure z dość popularnym motywem sweterka tzw. Knitted Nails. Od dawna podoba mi się to zdobienie, ale dopiero teraz zdecydowałam się je odtworzyć. Jeśli jesteście ciekawe, co z tych moich prób wynikło, koniecznie zajrzyjcie dalej.


Mój wybór koloru hybrydy padł tym razem na prześliczny odcień różu marki NeoNail o smakowitej nazwie Pink Pudding. Muszę przyznać, że ten kolor prezentuje się na paznokciach obłędnie. Jest mega dziewczęcy, delikatny, subtelny i nie jest przy tym przesłodzony. Nie jest to lalkowy odcień różu. Wręcz przeciwnie. To taka delikatna pastela, która sprawia, że dłonie stają się smuklejsze i nadaje im elegancji. Jestem oczarowana tym lakierem, dlatego zdecydowałam się pokryć nim wszystkie palce. Za to za element ozdobny robi tutaj właśnie wspomniany wcześniej motyw sweterka na palcu serdecznym. Już od kilku lat, jesienią i zimą, w inspiracjach paznokciowych można znaleźć różne zdobienia w tym trendzie. Tym razem nie mogłam się oprzeć tej jesiennej modzie, więc spróbowałam i ja stworzyć swój pierwszy w życiu sweterek. Jestem praworęczna, więc malowanie lewej ręki poszło gładko. Niestety z prawą mi nie wyszło, ponieważ zatracił mi się efekt 3D. Aczkolwiek wiem, że następnym razem pójdzie mi już znacznie lepiej. W końcu praktyka czyni mistrza. Wracając jednak do samej stylizacji to dodatkowo środkowy palec pokryłam pyłkiem syrenki, który nadał ładnego, biżuteryjnego blasku całości. 

Całość prezentuje się tak:






Jak zrobić sweterek na paznokciach?

Jeśli chodzi o samo zdobienie Knitted Nails to nie jest ono szczególnie trudne do wykonania. Wystarczy tylko zaopatrzyć się w sondę do zdobień, pędzelek albo nawet drewniany patyczek do odsuwania skórek. Na wstępie musimy pokryć paznokcie przynajmniej dwiema warstwami lakieru, a potem w ruch idzie przyrząd do zdobień. Sondą lub pędzelkiem malujemy wybrany przez nas wzór sweterka i utwardzamy go w lampie. Potem ten etap powtarzamy jeszcze dwukrotnie, tworząc tym samym efekt 3D na płytce. I każdą naniesioną warstwę utwardzamy. Na sam koniec nanosimy matowy Top (w moim przypadku Top Matt od NeoNail), który sprawia, że zdobienie wygląda jeszcze bardziej klimatycznie. To jedno z najbardziej uroczych zdobień, jakie do tej pory nosiłam.


Co myślicie o takim urozmaiceniu manicure? Lubicie tego typu zdobienia, czy preferujecie czystą, jednolitą płytkę?


Obserwujcie mnie na Instagramie @fasonati






14 komentarzy:

  1. Delikatny róż na paznokciach zawsze dobrze się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Ogólnie pastele pięknie prezentują się na dłoniach :)

      Usuń
  2. bardzo ładny róż i sweterek ładnie wyszedł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, bo robiłam go poraz pierwszy w życiu :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie. Przepięknie wygląda na dłoniach. A już zwłaszcza na "żywo" ;)

      Usuń
  4. Śliczny kolor. Ładnie wygląda w takiej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Sweterek" bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też. To idealna opcja na chłodniejsze pory roku :)

      Usuń
  6. Właśnie go mam na paznokciach. Niestety nie kupiłam jeszcze matowego topu, więc sweterek będzie musiał poczekać do kolejnej zimy. ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga!

Jeśli masz jakieś pytanie, zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem lub w komentarzu na Instagramie. Będzie nam łatwiej i przyjemniej przeprowadzić dialog.

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :-)

Pozdrawiam serdecznie,
Natalia

Copyright © 2016 Fasonati by Nati Strokosz , Blogger